ﻫـﻤﯿـنــ ـــ ـــ ..••

ﻫـﻤﯿـنــ ـــ ـــ ..••

 

یه ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﺍﺻـﻦ ﻧـﮕـﺬﺷـﺖ ﺍﻣـﺎ ﻣـﺎ ﺍﺯﺵ ﮔـﺬﺷـﺘـﯿـﻢ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻫـﻢ ﺑـﺪ ﮔـﺬﺷـﺖ..••


ﺳـﺨـﺖ ﮔـﺬﺷـت..••


ﺑـﺎ ﺩﺭﺩ ﮔـﺬﺷــﺖ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﯾـﻢ ﺍﻣـﺎ ﺟـﺰ ﺩﻟـﻤـﻮﻥ ﻫـﯿـﭻ ﮐـﺲ

ﺻـﺪﺍﻣـﻮﻧـﻮ ﻧـﺸـﻨـﯿـﺪ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻫـﻤـﻪ ﭼـﯽ ﺑـﻮﺩ ب جز ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ می بوﺩ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻫـﻮﺍ ﻋـﺠـﯿـﺐ ﺩﻭﻧـﻔـﺮﻩ ﺑـﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﻫـﻤـﻮﻥ ﺷـﺒـﺎ ﻣـﺎ

ﺑـﻮﺩﯾـﻤـﻮ ﺗـﻨـﻬـﺎﯾـﯿﻤﻮﻥ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻧـﻔـﺴـﻤـﻮﻥ ﺑـﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﯾـﻦ ﻫـﻤـﻪ ﺑـﻐـﺾ..••


ﯾـﻪ ﺷـﺒـﺎﯾـﯽ ﻧـﻔـﺲ ﮐـﻢ آﻭﺭﺩﯾـﻢ ﺍﻣــﺎ ﺩﻭﻭﻡ آﻭﺭﺩﯾــﻢ..••

 

ﯾـﻪ شـــبایـــی ﻓـﻘـﻂ ﺯﻧـﺪﻩ ﺑـﻮﺩﯾـﻢ ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﻧـﮑـﺮﺩﯾـﻢ..••


ﯾـﻪ ﺷﺒـﺎﯾـﯽ ﺯﻧـﺪﻩ ﻫـﻢ ﻧـﺒـﻮﺩﯾـﻢ ﻓـﻘـﻂ ﺑـﻮﺩﯾـﻢ..••


ﻫـﻤﯿـﻦ..``

 

 



نظرات شما عزیزان:

m░i░l░a░d░7░
ساعت16:44---5 تير 1394
جـوابــ اینـ همهـ عاشــقیــ …

مـنـتــظر مانـدنـ …

پـشـتـــ خـطـیـسـتــ کهـ …

تــا ابــد خاموشـ استـ …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:07---27 خرداد 1394
شهـــامــت مــی خواهــد …

ســـــرد بــاشــی …

و گــرم لبخنــد بزنـــی ..!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:48---23 فروردين 1394
هرکی ازم سراغِت رو میگیره

نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت18:44---19 اسفند 1393
تلخ است كه همه فكركنند

سرت شلوغ است....

ولی خودت میدانی كه تنهاترینی....


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:06---12 اسفند 1393
یه cap رویِ سَراشون..

یهِ iphone تویِ دَستاشون..

یهِ ray ban رویِ چِشاشون..

شُدَن شآخ فَقَط هَمینهِ ماجَراشوُن!!!


reza
ساعت13:14---4 اسفند 1393
از عـــشــق زیــاد شــنـیـدم

امـــا طــعـم عـشق را زمــانی چـشـیـدم کـه در چــ♥ـــشـمـان " او "

اشــکـــ هـایـی را دیـــدم کـه بــرای پـاکـــ شــدن ،

بـه جــز دســتـان " مـــن " بــه هـیـچ دســتـی اعــتـمــاد نـکـــرد . . .


milad7
ساعت12:12---30 بهمن 1393
نخواست باور ڪنه اینو ڪه رسم روزگار اینه...

ڪه تنها همدم شب هاش یه مشت آهنگ غمگینه...


milad7
ساعت11:49---26 بهمن 1393
✔ اگـه انقـَد کـه هـَمـه چــــی رو مـُخـَمـه -_-

تو [مـــخــــــم] بود :|

مـــن الـان ایـنـجـا نـبـودم (!)


milad7
ساعت15:20---22 بهمن 1393
به بعضیا باس گفت:

این بادی رو ک انداختی تو گلوت

قبلا تو معده ما بوده..

آره فدات شم


farham
ساعت15:05---17 بهمن 1393
بزرگتر از احساسات باش

این را من از تو نمی خوام .. زندگی می خواد

و گرنه احساسات ،

مثلِ سیل تو را از جا می کنه و می بره …


nanaz
ساعت12:12---6 بهمن 1393
گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !
حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .


farham
ساعت20:22---3 بهمن 1393
وبتون رو کاملا دیدم واقعا عاشقانه زیبایی ساختین عالیه بهتر ازاینم میشه وبتون کاملاخودش لایک هستش نیازی به لایک نداره با ارزوی موفقیت بیشتر واسه شما

...
ساعت20:25---27 دی 1393


milad7
ساعت11:52---27 دی 1393
بــعــد از رفــتــنــشــ



مــوهــایــمـــ را از تــه زدمـــ ...



دیــوانــه ام مــیــکــرد خــاطــره ی دســتــانــشـــ !!!


nanaz
ساعت12:51---26 دی 1393


همکارم تعریف میکنه

میگه توی مترو یه پیرزنه رو دیدم میگفت من ۵ تا بچه داشتم !

.

.

دو تاشون اسیر شدن و سه تاشونم مفقود الاثر

.

.

همکارم میگفت همه ی خانوما تحت تاثیر قرار گرفته بودیم که چه شیرزنه صبوریه !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد پیرزنه ادامه میده که

دو تا دختر داشتم که ازدواج کردن اسیر شدن

سه تام پسر داشتم که ازدواج کردن شدن مفقودالاثر


milad7
ساعت10:18---22 دی 1393
____________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت21:48---21 آذر 1393
اربعین، با بوى خون در مشام و آبله در پا، رسیده است

تا بگوید همه اتفاقات سرخ، در راستاى شکیبایى زینب(علیهاالسلام) بود.


کتایون
ساعت15:33---5 آذر 1393
این روزها دلم اصرار داره
فریاد بزنه؛
اما . . .
من جلوی دهنش رو می گیرم،
وقتی می دونم کسی تمایلی به شنیدن صداش نداره!!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده م؛
خفقان گرفته م تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشه . . .!!!


minaf
ساعت19:06---24 آبان 1393
×فقــط یـه اشـتـباهِ

×کوچولو بــودى؛
×قـاطـىِ واقــعیتـــــِ
×زنـدگیـم شــدى؛
×حــالا هم . . .
×هـــــــــــــــــرى


کتایون
ساعت17:23---24 آبان 1393
باز

لا قل میگذاشتی عرقهای تنت روی تنم خشک میشد

بعد هوس آغوش دیگری را میکردی...


کتایون
ساعت17:23---24 آبان 1393
ﻣــﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘــــــﺮﺍﺵ ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﺑﭙﻮﺷﯿﻢ ﺣﺎﺟــﯽ
ﺍﺯ ﺍﻭﻧــــﺎﺵ ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﻔﺶ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﭘﺎﻣﻮﻥ ﮐﻨﯿﻢ !
ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺵ ﻧﯿﺴﯿـــــﻢ ﮐﻪ ۸۰ ﻗﻠﻢ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﯿﻢ !

ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺵ

ﻧﯿﺴﯿﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﺷﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﻭﻝ ﺑﺎﺷﯿﻢ !

ﻣﺎﻧﺘﻤﻮﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﺸﮑﯿﻪ !

ﺷﻠﻮﺍﺭﻣﻮﻥ ﻟﺶ ﻭ ﺧﺎﮐﯿـــــــﻪ !

ﭘﺎﻣﻮﻥ ﮐﻔﺶ ﺗﺨﺖ ﻭ ﻭﺭﺯﺷﯿﻪ !


علی
ساعت20:24---22 آبان 1393
ما که بارها در حال سقوط دوباره پرواز کردیم و در حال جان دادن ، دوباره جان گرفتیم…
همه در حسرت ما و اطرافمان پر از گرگ ، آنها فکر میکردند عشق در دلهایمان دیگر مرد
اما این عشق ما بود که از آنها برد…


دخترک روستایی
ساعت7:01---22 آبان 1393
کاش زندگی یه کنترل داشت با یه دکمه ی مکس
جاهایی که مشکلات نفس گیر میشد ، میزدیم تا یکم نفس بگیریم


کتایون
ساعت18:23---21 آبان 1393


دیکتــــه روزگار



نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد



و نـُمره من



بـاز می شود . . . صــفــــــــر !



هنــــــوز . . .



نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام


شیرین عسلم
ساعت10:56---18 آبان 1393
آغوشت را تـــــــنگ تر کن...

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت ....


minaf
ساعت22:43---17 آبان 1393
کاش میشد بچگی را زنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود

آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟

کاش میشد ، بچگانه خنده کرد ...


minaf
ساعت22:42---17 آبان 1393
בرב בارہ ؛ یڪـے میشـﮧ همــﮧ ے زنـבگیت

ولے ...هیچ جاے زنـבگیتـ حضـور نـבارہ


pari3a
ساعت18:57---17 آبان 1393
چه قدراحمقانه باورکرده ام که هررفتنی رسیدنی دارد

کلاغ قصه ی من خیلی وقت است که راه افتاده

ولی هنوزکه هنوزاست

وقتی سراغش را ازداستان های مادربزرگ می گیرم

اوهم چشم هایش پراز اشک می شود

می دانم چرا!

او هم یاد کلاغ قصه ی خودش می افتد

مادربزرگ هم مثل من چشم انتظارش بوده

ولی...


reza
ساعت21:55---16 آبان 1393
حسادت یا خساست ؟


اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،


من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !


yas
ساعت17:11---16 آبان 1393
مدتیست دلم شکسته

کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت

تا دیگر شروع نشوی

کاش میشد فریاد بزنم پایان

دلم خیلی گرفته است

آدم ها از دور دوست داشتی ترند


ساغر
ساعت10:03---15 آبان 1393
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟

گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن.


هستی
ساعت9:42---15 آبان 1393
من شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه وقتایی که میتونستم برم ولــــــــى موندم


واسه حرفایی که میتونستم بزنم ولی نزدم که حرررررمت بمونه..


واسه حرفایی که میتونستی نزنی ولی زدی..


ولــــــــى شکستی..


تصویری که ازت تو ذهنم بودو


حسی که تو دلم بودو


حرمت صادقانه موندنمو..هه


آره شــــــــــــــــــــرمندمْ


واسه موندنم پای کسی که فقط ادعای دوست داشتنمو داشت


واسه رد کردن و خورد کردن کسایی که تو حسرتم موندن..


خودم کردم تقصیر من بود!


گله نیست! کینه نیست! عقده نیست! یه اعترافه


من.......... شـــــــــــــرمندم


ム尺ムㄎん
ساعت15:45---14 آبان 1393
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …

شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …


♥NADIA♥
ساعت14:35---14 آبان 1393
از "تــــــو" ممنونم که...

دوستت دارم!

تــــو،

می توانستی جور دیگری باشی.

جوری که...

هـــرگز نتوانم دوستت بدارم!!


مائده
ساعت16:43---12 آبان 1393

هر رابطه ای ؛
به هر دلیلی برایت تمام شد !
پی اش را دیگر نگیر
هیچ شوک مصنوعی !
آدمها و رابطه های مرده را زنده نمی کن...


علی
ساعت19:18---11 آبان 1393
ستاره ها وقتي ميشکنن ميشن شهاب / اما دلي که ميشکنه ميشه يه سوال بي جواب

missnarges
ساعت22:46---7 آبان 1393
یکــی بیـــاد

دســتـــِ ایــــن خـــــاطـــره ها رو بــگیــــره و بـــبــَــره گـــردش !!

کـــَـلافـــه کــردنــــد مــَـــرا..
بـــس کـــه نــِــق مـی زنــــنــــد بـــه جــــانــَــم..


علی
ساعت20:33---7 آبان 1393
هر وقت خواستم با دوستام درد دل کنم اوج همدردیشون این بود که بگن:چی بگم والله

mar♥jan
ساعت15:15---7 آبان 1393
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که
حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .


mar♥jan
ساعت15:13---7 آبان 1393
تو مرا میشکنی ؛
مثل یک حرف که صدا میشود°°°°
در یک دم و با یک بغض°°°°
آنچنان محو که نمیتوان پنداشت، نمیشود دانست°°°
و در سکوت که فقط باید به خود لرزید°°°
تو مرا میشکنی؛
گرم مثل اشک و برای همیشه همچون مرگ†
افسوس که مرا زمان چنان در تو آمیخت که اگر هم بروم گویی در تو ایستاده ام°°°
و چه سود وقتی تمام من بوی تو را میدهد†¡
ای کاش ما°°°°
و بازهم سه نقطه های بىپایان من


آریـآבפֿــت
ساعت13:32---7 آبان 1393
سالروز کوروش بزرگ برتو هموطن اریایی همایون باد
چو ایران نباشد تن من مباد

بدین بوم و بر زنده یک تن مباد


aloone-boy
ساعت22:23---6 آبان 1393
لعنتی.....
ببخش مرا
که نمیتوانم جبران کنم آن همه نامردی ات را


aloone-boy
ساعت22:23---6 آبان 1393
همیشه اول دوستی میگن تو با همه فرق میکنی
ولی وقتی دیگه ازت خسته شدن
مگن تو هم مثل همه ای


reza
ساعت20:43---6 آبان 1393
یک نفر...
همیشه یک نفر نیست..
یک نفر گاهی همه است …
شاید حالا بتوانی بفهمی
وقتی غروب یک روز تعطیل
دلم برای تو تنگ می شود
چه دلتنگی عظیمی را
به دوش میکشم …!!!


erfan
ساعت12:24---6 آبان 1393
خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه

کــه می شــوَد

رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت

خیالی نیست تو هم بنویس و برو


reza
ساعت11:51---6 آبان 1393
ديوانه اي راگفتند:چه خواهي ازخداي خويش ؟
گفت:عقل سالم خواهم تا براي عشقم دوباره ديوانه شوم . .ديوانه توأم حسين جان (سلام برحسين زهرا)




salam azizam
man up hastam
sar bezam
mrc


elham
ساعت6:30---6 آبان 1393
كودكي گل فروش با صدايي عاجزانه التماس كرد گل بخر..
گفتم براي كي؟
گفت براي هديه دادن به عشقت!!
گفتم اگر عشقم به عشقش داد چي؟
لحظه اي سكوت كرد و گفت گل هايم فروشي نيست...



✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت21:36---4 آبان 1393
پاییز که می آید

غمها انگار

در دلم کفش و لباس نو می پوشند !..



DUYĞU
ساعت0:58---4 آبان 1393
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است!
ماه عشق و شور و فریاد است!
ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.
فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم .
التماس دعا

.


pouya
ساعت0:43---4 آبان 1393
بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟
 .
.
وبه خوشگلی داری..من منتظرتمــــــ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, ساعت 2:59 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |